RSS

Oczami smoka - Premiera 6 rozdziału Smoczego Teatru!


Macie czasami tak, że tydzień zmienia się wam w kilka miesięcy? Dziwne zjawisko, ale z jakiegoś powodu zdarza mi się bardzo często :). Cóż, po prostu nie mogę mówić ile zejdzie mi remake kolejnego rozdział, bo to i tak się nie sprawdza! Takie delikatne zagięcie czasoprzestrzeni :). Ale jestem konsekwentny. Jak mówię, że coś będzie, to będzie! I zgodnie z obietnicą, z dumą prezentuje wam dziś Oczami smoka - szósty z kolei rozdział książki Smoczy Teatr.

Akcja "Oczami smoka" ma miejsce bezpośrednio po Trzech Gwiazdach. Śmierć Detkela okazuje się nie być jego końcem, a jedynie przejściem z jednego świata do drugiego. Nie budzi się on jednak człowiekiem, lecz jako bestia znacznie groźniejsza i dostojniejsza - jest... ci z was, którzy są co nieco zaznajomieni z moimi tekstami, doskonale wiedzą kim stał się Detkel. Ale ja wam nie powiem tego bezpośrednio. Sami przeczytajcie :)

Rozdział jest krótki, ma zaledwie 11 stron, ale i tak jest dwukrotnie dłuższy od swego poprzednika. Również stylistyka stoi na znacznie wyższym poziomi, wiele sytuacji jest o niebo lepiej opisanych... i ogólnie jest fajniej ^^. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić was do lektury.

Oczami smoka dostępne jest w na i Issuu.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz