RSS

Nowy wygląd

Witajcie.

Dawno nie pisałem, ale byłem nieco zajęty. Studia, egzaminy... a i ten nowy wygląd :) Tak. Właśnie ostatnio zajmowałem się skórką naszej karczmy. Stary outfit był nieco przestarzały i nudny, czcionki nieczytelne, obrazki rozpikselowane. Wydaje mi się, że ten jest ciekawszy i fajniejszy. No ale cóż, ocena końcowa zależy głównie od was! To jeszcze nie jest wersja finalna. Trzeba pozmieniać kolor linków, usunąć drobne błędy i pozmieniać całkowicie wygląd kategorii. To ciągle trochę roboty, a jak już wspomniałem, egzaminy i nauka nie pomagają. Jakbyście widzieli jakieś niedociągnięcia, to piszcie. Oceny też są mile widziane.

Przy okazji przypominam, że ciągle można wysyłać swoje prace na stronę. Zostały mi dwie smocze zakładki do rozdania :)

To tyle na razie. Trzymajcie się!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz