RSS

Drobne zmiany i nowe możliwości!

Od kilku dni dość ciężko pracowałem nad kilkoma elementami na Pod Smoczym Diamentem, które trzeba było w końcu zrobić. Poprawiłem kilka drobnych błędów i wprowadziłem parę fajnych, bardziej widocznych zmian. Mianowicie na prawie każdej przeglądarce (oprócz Mozili) widoczny jest nowy suwaka, znacznie bardziej pasujący do klimatu strony. Po za tym podczas wysyłania opowieści, informacje o powodzeniu lub niepowodzeniu będą się wyświetlać tuż pod guzikiem "wyślij", a nie na całkiem innej stronie, w postaci czystego tekstu na białym tle, oraz poprawiłem menu, które działa już pod ekranami dotykowymi.

I najważniejsza zmiana. Stworzyłem prosty formularz, umożliwiający wysyłanie własnych fanartów do galerii PSD. Od dziś można pochwalić się swoją własną grafiką, jeśli ktoś ma taką ochotę ^^.

No i to tylko. Od jutra biorę się ostro za pisanie nowego odcinka mustanga.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz