RSS

News

Post informacyjny. Właśnie skończyłem sprzątać i modernizować stronę. System wybór opowiastek do przeczytania jest teraz całkiem inny. Każda podkategoria przeszła gruntowną renowację, przez co wybór jest teraz znacznie przyjaźniejszy i milszy dla oka. Odkurzyłem również stare posty, odświeżyłem wszystkie linki i dodałem sporo grafiki. Jedyne co pozostało do zrobienia to nowy szyld i smok po prawej stronie. Już znalazłem grafika, który podjął by się tego zadania.

Dla fanów mustanga krótka informacja. Skończyłem już czwartą stronę dziewiątej części. Ten odcinek planuje, żeby miał pięć albo sześć stron. Opowiadać będzie o pewnym stadnie koni, które próbuje znaleźć drogę do domu. Jak pamiętamy z poprzedniego odcinka, nasi bohaterowie rozbili się na brzegu nieznanego im lądu. Czy uda im się odnaleźć drogę? 

I jak zwykle przypominam, że ciągle można wygrać smocze zakładki. Wystarczy przesłać swoją opowieść na bloga! Jedna osoba już się zdecydowała! Jej króciutki prolog zobaczyć możecie w podkategorii "przeglądaj"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz