RSS

Mustang z dzikiej doliny 2 odc. 7


Siódmy odcinek jest gotowy! Cóż... publikacja miała się już pojawić trzy dni temu, ale nagle dostałem tyle roboty, że nie miałem czasu nawet na krótkiego posta. Żyjmy jednak teraźniejszością! W tym odcinku dowiemy się jak nasz Mustang i inne konie znoszą trudy niekończącej się podróży. Ciasna przestrzeń, ciemność i stojące powietrze absolutnie nie jest tym, co koń może nazwać swoim domem. Czu uda im się wytrzymać podróż do Europy?

Siódmy odcinek dostępny jest na Issuu.com

Podjąłem decyzję, że jednak jedziemy dalej z serią. Nie skończy się za szybko

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Idealna książka czekam na kontynuacje. :)

Anonimowy pisze...

Czekam na 8 odc. ;D

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie pisane ale nie przemyślałeś jak oni wrócą z powrotem z Europy do Ameryki

Anonimowy pisze...

Nadal 35% :[ Czekam z wielka niecierpliwością na 8 cześć bo jestem bardzo ciekaw jak to się skończy

Marcin Iwaniec (Polak149) pisze...

aaa zaskoczę cię. Przemyślałem to :D

Prześlij komentarz