RSS

News



Ten post ma charakter przepraszający. Ostatnio mam straszliwy zastój z pisaniem, a to za sprawą zbliżającej się dla mnie matury. Już za miesiąc będę pisał ten beznadziejny test i po prostu nie za bardzo mam czas na tworzenie. Staram się pisać gdzie się tylko da, ale to naprawdę nie jest łatwe, jeśli chce się spłodzić dobry kawałek tekstu. Jak już zdążyliście doświadczyć, Smoczy Portal jest właśnie takim dziełem, skażonym efektami matury i nie chcę popełnić tego samego błędu. To pewnie zabije mojego bloga już do końca, ale przez najbliższy miesiąc nie pojawi się prawie na pewno żadna opowiastka. Po maturze obiecuje... w ciągu dwóch tygodni wrzucić kolejny odcinek mustanga jako rekompensata. Co wy na to?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Myślę ,że każdy zrozumie trudności związane z maturą , życzę powodzenia i z niecierpliwością czkam na kolejny odcinek

Prześlij komentarz