RSS

Zmiany
Z dniem dzisiejszym moja karczma zmienia trochę charakter swojej egzystencji. Otóż do tej pory pojawiające się posty odnosiły się jedynie do opowieści i legend, które tu powstają. Założenia słuszne, lecz niezgodne z moim stylem działania. Otóż ja skaczę po"projektach" wedle uznania, sił i zachcianek, to znaczy: dziś piszę książki, jutro programy, pojutrze zajmuję się wymyślaniem kampanii do RPG itd. Dlatego mam zamiar dodać nową kategorię postów, "dowolne", w których będę spisywać swe spostrzeżenia, przeżycia a także sukcesy jak i porażki. I tak nikt tego nie czyta, więc mogę sobie pozwolić na takie coś. Oczywiście nie zarzucam pisania opowieści... Po prostu wrzucam to do jednego worka. Od jutra wracam również do pisania "dodatku" do mojej książki "Smoczy teatr". Jutro również spróbuję wysłać moje dzieło do pewnego wydawnictwa. Jeżeli i tu poniosę porażkę, opublikuję ją na łamach mojego bloga. To by chyba było na tyle...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komentarze:

Ioh pisze...

Niby nikt tego nie czyta, ale jest taki jeden wredny kutas który się będzie czepiał - porażkę się ponosi, nie odnosi :)

Prześlij komentarz