RSS

Smoczy Teatr - Pierwsze podejście
Dragon Theatre - The first approach





PL:
Nareszcie! Po długiej i ciężkiej pracy, zakończyłem zapowiedź do mojego filmu "Smoczy Teatr - Pierwsze podejście". Co najśmieszniejsze, film opisuje wydarzenia sprzed "Smoczy Teatr - Zemsta". Tak, macie rację. To jeszcze nawet nie wyszło. Ale ciężko pracuje i mam nadzieję, że już wkrótce ukończę również i ten projekt. Pewnie zauważyliście angielski podtytuł. Mam zbyt duże ambicje... Rozszerzam moją działalność na skale światową. Mam zamiar przetłumaczyć wszystkie moje opowieści na angielski, tak żeby i zagraniczni czytelnicy mogli ocenić moje prace. Zdaje sobie sprawę, że i tak już wątpliwa stylistyka, zginie po moim tłumaczeniu, no ale fabuła zostanie. A o to mi chodzi. Dobra nie przeciągam. Zapowiedź jest we Flashu i można ją zobaczyć w dwóch wersjach. Na YouTube i Newgrounds.

ANG:
Finally! After a long and hard work, I finished the teaser for my film "Dragon Theatre - the first approach." You know, whats the funniest thing? The movie describes the events of "Dragon Theatre - Revenge." Yes, you're right. It has not even came out. But working hard and I hope that soon also finish this project. "Revange" will come out in english too. After that, i will translate first part form this series, book: "Dragon Theatre" Good does not stretch. The teaser is in Flash and can be seen in two versions. On YouTube and Newgrounds.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentarze:

Prześlij komentarz